Pierwsza taka modyfikacja TD04 na świecie

Niebawem więcej informacji na temat tej modyfikacji. Ciągle ją testuję na swoim aucie i jestem bardzo zadowolony z rezultatów.. Głównym celem było wygenerowanie satysfakcjonujących doznań dźwiękowych. Głównie zależało mi na poprawnej pracy blow-off’a. Dźwięk jest typowo „tłoczkowy”, jednak nie posiada, żadnych wad swoich konkurentów z tłoczkiem. Działa natychmiastowo, nie wymaga strojenia, nie wymaga częstych inspekcji, czyszczenia i smarowania (jest zupełnie bezobsługowy). Drugą zaletą takiej modyfikacji muszli jest przyjemny świst kiedy turbo „buduje” boost. Tu jest jeszcze pole do poprawy, gdyż chciałbym aby dźwięk był głośniejszy (testuje na seryjnym dolocie z Aero, nie stożku- tu może być już całkiem głośno ;)). Kolejną trzecią już zaletą tego rozwiązania jest pełnoprawny Antisurge. Pomaga w wysterowaniu turbo i zabezpiecza przed nadmiernym ciśnieniem (przy zamkniętej przepustnicy część powietrza cofnie się przez szczeliny w obudowie koła kompresji zmniejszając zawirowania powietrza i siły działające na koło kompresji).